Az Orange Tabby's Catnap Panics tulajdonosai

Cat-Fashion-Show

A következő kötelező olvasmány mindazok számára, akik közúti kirándulásokra indulnak háziállataikkal együtt. És mindenkinek kötelező olvasmány, aki jó érzésre törekvő történetet szeretne keresni, hogy el tudja indítani a napját.

Írta: LaMoine Roth
Publikálva: 2009. június 26., péntek, 8:12 CDT
Néhány hete nem voltam a városban. Függetlenül attól, hogy otthon vagyok vagy úton vagyok, a mobilom mindig be van kapcsolva és mindig cseng.

Több hívást kaptam macskákról való lemondással kapcsolatban, cicák örökbefogadásával, macskák megtalálásával, és körülbelül fél 10-kor felhívtam Lonnie Bergert, aki a helyi Wendy's étterem tulajdonosa. Azt mondta, hogy páran megálltak és megkérdezték tőle, látta-e valamelyik alkalmazottja eltűnt macskáját.

Lonnie azt mondta, hogy felhív és megnézi, tud-e a York Adopt a Pet segítséget nyújtani. Miután meglátogattam Lonnie-t, megkérdeztem, kérhetném-e az utazók mobiltelefonszámát, és kaphatnék-e információt tőle.

Alig csengett a telefon, amikor Jerry válaszolt a mobiljára. Feleségével, Sharonnal nyaranta a texasi Beltonból Minnesotába utazott. JJ King sárga laboratóriumukkal ötödik kerékös pótkocsit húztak(jobb)és Ken Kat nevű sárga macskájuk(felső). Az éjszakát a Comfort Inn-ben töltötték. JJ King és Ken Kat az ötös kerékben töltötték az éjszakát. Másnap kora reggel, mielőtt visszatért volna az útra, Jerry JJ Kinget sétálni vitte.

Sharon azt gondolta, hogy Ken Kat (aki mindig kötőfékpórázt visel utazás közben) nyitva hagyta a lakóautó ajtaját is. Visszatérve a lakóautóhoz, Jerry meglátta a nyitott lakóautó ajtaját és NINCS Ken Kat. Miután sok időt töltöttek a lakóautó megnézésével, a lakóautó alatt, a teherautó alatt, a közelben pánikba estek, amikor kiderült, hogy Ken Kat egyszerűen eltűnt.

Elterjesztették keresésüket a környező vállalkozásokra is, és Lonnie ekkor hívott fel.

Mondtam Jerrynek, hogy körülbelül 17 óráig nem térhetek vissza, de megígértem, hogy megállok York felé vezető úton, és összeállítunk egy játéktervet. Délután többször beszéltem Jerry-vel, és ő és felesége egy fárasztó napot töltöttek a kukoricatábla megnézésével a Comfort Inn-től keletre. Ez volt az első napunk a 90-es években, és nagyon párás volt.

Az államközi lehúzás után találkoztam Jerryvel és Sharonnal a lakóautójuk mellett. A nap folyamán megnyugtattam őket, hogy tudom, hogy Ken Kat a közelben lesz. A macskák nem úgy futnak, mint a kutyák, ha ismeretlen területen tartózkodnak. Általában a legközelebbi területre futnak, amelyet el tudnak rejteni. Járhat mellettük, és ha elég félnek, nem jönnek, amikor hívják. Azt is tudom, hogy a macskák többsége csak akkor jön el, ha hívják, hacsak nem akarják, ezért nem foglalkoztam azzal, hogy felhívták Kitty Kittyt, hogy nem jött fel hozzájuk.

Amint kiszálltam a járművemből, először azt kértem, biztos vagy benne, hogy nincs a lakóautóban. Jerry azt mondta: Nincs Maam, minden hasadékot és sarkot megvizsgáltunk; nincs a lakóautóban. Töltöttünk egy ideig olyan területeket, amelyeket már átkutattak, és azt mondtam, hogy megkapom az élő csapdámat, néhány erős macskaeledelt, és visszajövök, hogy beállítsam a csapdát, és megvárom, amíg az éjszaka le nem esik, amikor a terület elcsendesedik. Biztos voltam benne, hogy Ken Kat előbújik a kukoricatábláról. Mondtam nekik, hogy valószínűleg ott ült és minket nézett végig. Tettem egy javaslatot; Mondtam Jerrynek, hogy a lehető legközelebb álljon a pótkocsihoz a kukoricamezőhöz, és talán JJ Kinget is bérbe adja.

JJ King és Ken Kat kötött pár volt. Amikor JJ King néhány évvel ezelőtt egy sárga sárga cicát vitt Texasba bejárati ajtajukhoz, masszív állkapcsának egyik oldalán a feje kinyílt, a másikján pedig a hátsó lába volt, Jerry biztos volt benne, hogy elhullott cicát hord. De nem, csak hazahozta. És ettől a naptól kezdve a legjobb barátok.

Körülbelül egy mérföldet vezettem, amikor megcsörrent a mobilom. Jerry kiabált a telefonba, és hallottam, ahogy a felesége, Sharon kiabál a háttérben. Támogatták a pótkocsit keletre, amennyire az a kukoricaföld mellett halad, és amikor kinyitották a lakóautó ajtaját, a BINGO! Ott ült Ken Kat. Sharon annyira izgatott és megkönnyebbült.

Visszajöttem, hogy lefényképezzem a boldog viszontlátást.

Jerry azt mondta: Tudod, azt hiszem, amikor elmozdítottam a lakóautót, az ébresztette fel Ken Katot egy szundításból.

Alaposan átkutatták a lakóautót, és csak tudták, hogy nincs bent. Nevettem és mondtam, hogy a macskák elbújhatnak egy üres helyiségben, és ha nem akarják, hogy lássák őket, akkor nem látja őket. Jerrynek és Sharonnak érzelmes és kimerítő napja volt, és Ken Kat mindeközben hosszú macska szunyókált. Olyan nagyra értékelték a segítségünket, és el voltam ragadtatva, hogy ennek a macskasztorinak olyan nagyszerű a vége.

Később beszéltem Lonnie-val, aki azt mondta, hogy visszatértek, hogy megköszönjék, és tudassa vele, hogy újra találkoztak Ken Kat-tal. Azt mondta, meglepődnek, hogy az idegenek olyan szívesen segítenek nekik megtalálni az elveszett macskát, és soha nem felejtik el Yorkot.

Nem fogom elfelejteni izgalmukat és boldogságukat, amikor újra összeálltak macskájukkal. Ami pedig Ken Kat-ot illeti, jól aludta az izgalmak nagy részét.

Cat-Fashion-Show
Tervezi, hogy macskáját magával viszi nyaralni? Tekintse meg a Macska Meow Road Trip sorozatát a macskával való utazásról.